woensdag 6 oktober 2010

Vuurdoop

Maandag 4 oktober was het dan zover! Mijn eerste werkdag. Eerste werkdagen zijn altijd spannend maar met frisse moed en veel plezier ben ik dit nieuwe avontuur in gestapt.

Om een klein beetje structuur aan te brengen in een toch wel onregelmatige baan is het de bedoeling dat ik over het algemeen op maandag en dinsdag werkzaam zal zijn voor U-track. Maandag werd ik dan ook bijgepraat door Peter van Leeuwen (Voorzitter U-track) en zijn we daarna direct naar de indoor accommodatie gegaan waar de jeugd aan het trainen was. Overigens top dat deze indoor accommodatie beschikbaar is en dat deze zo dicht bij de baan ligt. Na kennis gemaakt te hebben met een aantal (jeugd)trainers zijn we door gegaan naar de baan waar ik kennis heb gemaakt met de overige trainers en combinatiefunctionaris Juul. Wat me direct opviel is het enthousiasme onder deze groep mensen. Hart voor de club en passie voor de sport.

Aangezien de training net begon kon ik niet achterblijven en kon ik direct integreren in een van de trainingen. Even spannend dus of mijn conditie wel voldoende op pijl zou blijken te zijn maar het viel me niks tegen. Sterker nog het is erg leuk om met een groep te trainen en direct in contact te komen met onze leden. Na afloop van de training vond er nog een trainersoverleg plaats waar ik direct aangesloten ben om mezelf nog even nader voor te stellen en nog wat nader kennis te kunnen maken met de trainers persoonlijk.

Vermoeid maar tevreden keerde ik huiswaarts na een eerste dag vol informatie en na kennis gemaakt te hebben met veel nieuwe mensen. Voor de komende tijd in ieder geval genoeg stof tot nadenken en stukken om in te duiken. U-track heeft mij hartelijk welkom geheten en ik voorzie een prettige samenwerking met deze enthousiaste vereniging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten