zondag 10 oktober 2010

Enthousiasme, sportiviteit, ambitie en gezelligheid

Dit zijn de opvallendste elementen die ik de afgelopen dagen ervaren heb tijdens mijn kennismaking met AV Phoenix. Wederom een zeer hartelijk welkom maakte mijn komst erg aangenaam en met vol vertrouwen kijk ik uit naar een vruchtbare samenwerking.

De afgelopen dagen heb ik me verdiept in vele beleidsplannen van de afgelopen maar natuurlijk ook de komende jaren. AV Phoenix heeft een duidelijke visie en werkwijze hoe de beoogde doelen bereikt dienen te worden. Een dergelijk visie is zeer belangrijk en dit helpt om de club op het juiste pad te houden.

Woensdagavond nog even aangesloten bij de commissieavond, donderdag kennis gemaakt met diverse jeugdtrainers, MLA-trainers, de fysiotherapeut en masseurs. Als toetje mocht ik nog even aansluiten bij het overleg van de organiserende commissie van de Maliebaanloop en kreeg ik de kans kennis te maken met een aantal 'opperhoofden' die op de dag zelf een belangrijke rol zullen vervullen. Wederom werd ik zeer hartelijk ontvangen en waren het enthousiasme, de sportiviteit, ambitie maar ook gezelligheid opvallend. De organisatie van dit evenement wordt zeer professioneel aangepakt.

Dit weekend vond het AV Phoenix Jeugdkamp plaats en ik hoop dat zowel de kinderen als de kampleiding genoten hebben! Inmiddels staat er een nieuwe week te trappelen en ga ik deze met veel plezier in om nog veel meer over beide verenigingen te weten te komen.

Hierbij in ieder geval iedereen ontzettend bedankt voor het hartelijk welkom en excuses als ik niet meteen iedereen bij naam kan noemen! (heb zoveel nieuwe namen gehoord de afgelopen dagen..)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten